søndag 19. april 2009

BITTESMÅ BOOTIES OG EN BLEIEPOSE



Det har vært ei stille og rolig hjemmehelg her hos oss. Jeg ser at det har vært mye våronn hos dere rundt omkring, men det har det ikke vært her i Nordland. Været har vært dårlig, med snø, vind, regn og alt i et eneste sammensurium. Surt og kaldt, og ikke noe fristende utevær.



Jegeren stresser rundt og pusser og gnir, har masse å gjøre foran messestart i Brønnøysund neste helg. Mange selvlagde ting skal være klare, både kniver, kaffeposer, skjeer, ørepyntkniver og kopper er på finpussestadiet. Så her er det knapt et fornuftig ord å få.... Så dermed må jeg bare pusle med mitt og håpe på bedre tider etter hvert.




En liten kjole som jeg strikket for en liten stund siden til jegerens kommende barnebarn måtte ha sokker til, syns jeg. Dermed ble disse til. Bittesmå, men det er jo kjolen også, så det blir nok bare brukbart en liten stund, men det får nå bare være sånn.



Bittesmå jenter vil jo også pynte seg, vel.




En søt pose til å ha et par bleier og kluter i når man er ute på trilletur er vel ikke så dumt?
Denne skulle egentlig hatt englepynt på forsiden, men det ble nå ikke sånn da.
Ikke for det,- den kan jo romme noen småting til mammaen i stedet?





12 kommentarer:

borghild sa...

Så skjønne tøfler, og bleieposen var kjempefin! Smart med glidelås også, kanskje jeg må videreutvikle posene mine snart?;-)
Jeg skjønner det har vært litt værforskjeller i dag, ja, på et par blogger kommer det jo bilder med snø, og den har just falt!! Uff!! Men det er ikke så mye vi kan gjøre med været, så du får ha en strålende uke likevel!;-) Klem B:-)

Som mine dager er sa...

Helleduss for noen søte små sokker. Tenk at noen får plass til småfotene inni der. Du er så utrolig flink med håndarbeid. Alt blir så delikat og lekkert. Det skal du ha.

Kos deg med uken som kommer.

Klem fra Marit

Maria ( Idekroken ) sa...

Åh så nyyyydelig! Du er utrolig flink! Ser du linker til siden min, og jeg vil gjerne linke til deg ;) Helt nydelig blogg ;)
Klem Maria fra Idekroken

Hulda sa...

Du er så flink med håndarbeid, både strikking og søm. Likte så godt de bittesmå tøflene, og den posen var også nydelig. Flott stoffsammensetning. :)

Fjordheim sa...

Så nydelige sko. Ja selvsagt må en ha fine sko til en fin kjole.
Flott pose til bleier eller andre ting. Håper dim kjære roer seg etterhvert. Så spennende da med messe. Håper det går bra med salget.
Ønsker deg ei flott uke :)

Bjørkely sa...

hei hei!
Endelig ei som har hatt samme helg som meg, snø og surt!
Blir litt sjalu på noen av bloggerene som er begynt å plante og slikt... her er det enda masse snø! huff :)

Janne i Fagerlia sa...

Dette kommer garantert til å falle i smak. Ang. den posen - synes den var kjempefin uten engel jeg.

Nikoline sa...

Helledussen... så smått og skjønt!! Det er jo veldig kjekt å ha litt som passar med det samme også,ikkje berre slikt som dei nesten druknar i... Og så kan du sikkert strikka eit par som er litt større seinare..
Hvis du har HH-jakka hengande så bør du fotografera den,ja... det er jo eit klenodie det etterkvart.. Ha,ha... kunne tru ein har levd i hundre år av og til..
Ha ein flott kveld!

Bente sa...

Så nydelige småsokker!
Heldige baby som får disse på seg!
Alt ser så lekkert ut på sida di,kjekt å titte innom.
Har nettside selv,ikke startet med blog ennå.Men det er kjempekjekt å surfe i Blogglandia - det er så mye fint å se.

Rekkehuset sa...

Så søøøte små babytøfler! Og bleieposen (eller ting-til-mamma-posen) var også kjempefin. Du er veldig flink og jeg finner masse inspirasjon hos deg:-) Får håpe dere snart får litt vår-vær hos dere også! Hjertelig hilsen Hanne.

Guttemamma sa...

For en herlig gave, du er SÅ flink!!! Og heldig en mamma som kjenner en som deg..:-)

♥ Fyra årstider sa...

Vilka ljuvliga små sockor.
Kram Lotta