søndag 15. november 2009





Søndag,- en god oppfinnelse.



Det er jammen bra at søndager finnes. I alle fall frisøndager. Da er det tid til å slappe av om morgenen, koke kaffe, spise frokost lenge og vel. I dag ble det kokte egg og det som ellers hører med til en sånn deilig morgen.
Ingenting å stresse med, bare en genser i sofakroken som skal strikkes på hvis jeg får lyst.

Formiddagen ruslet rolig av sted, og da armene var festet til bolen og raglanfellingene og mønsteret stemte på alle sider......puuhhh......var det tid for dagens tur med jegeren og hundene.


Det ble en tur i Grimstadskaret. Været var helt upåklagelig, med mild fin luft og noen solstråler innimellom. Det er ikke lenge til vi ikke ser sola mer om dagene nå, så jeg måtte forevige øyeblikket der oppe da sola farget himmelen for oss.





Håper du også har hatt en fin søndag og er klar for ei ny uke:)



6 kommentarer:

Muffin sa...

Åi så flotte bilder! Fineste kommunen ikke sant. Nå har jeg ikke vært så flink til å kommentere i det siste, men jeg har stolt obeservert bakekledene dine ;) Håper det kommer mye godsaker under dem etter hvert. Og så fine vov-vover dokker har! Klem Jorid

Hennes sa...

Flotte bilder.
Søndag er en deilig dag.
Det skulle bare vært litt flere av de i uken. :o)

Ha en fin uke.

Linda

Nunne sa...

Vi har det bra fint,Lovise!

Janne i Fagerlia sa...

Akkurat slik skal en søndag helst være.

hvorfor ikke... sa...

Søndag er en god oppfinnelse, ja;)
Takk for hyggelig hilsen!
Det er morro å bli 50!

Trionola skrev:
"Jeg tror på lojalitet.
Når en kvinne har nådd en alder hun liker,bør hun holde seg til den."

Heretter tror jeg jeg holder meg til 50, hihi!

Anita sa...

SÅå koselig med søndager!! Herlig! Jobber med en oppgave om dagen jeg, men nå skal jeg unne meg en liten stund med hekletøyet :0))) KOs deg du også!