søndag 7. oktober 2007

EN ENGEL I MITT HUS

Det er noen som har begynt å forberede seg litt til jul nå ser jeg, men det har ikke jeg. Noen forbinder engler med jul, men her hos meg finnes det mange engler hele året rundt.

Når jeg tar en runde i huset med kameraet, ser jeg at det bor veldig mange engler her, og at de er veldig forskjellige også.... Noen er hjemmelaget enten her i huset, eller hjemme hos noen andre. Andre er kjøpt fordi jeg har falt for dem ett eller annet sted, og her vil jeg vise fram noen av dem. Dette er bare noen av de englene som bor hos meg.......



Dette er en grytelapp som ei quiltevenninne har laget. Syns den er så søt.





Tror jeg kjøpte denne i Bodø en gang....


Denne lille er laget her hos meg etter mønster i en bok av Linda Sandstrøm som heter Engler


Dette hjertet er laget av meg etter mønster jeg har kjøpt på Kathrines Quiltestue.


En engel som etter hvert skal monteres på en pute tror jeg.



Et søtt lite speil.....

Dette er min nyese engel. Den er laget i glass og kjøpt på ei messe i sommer.

En til fra boka "Engler"

Denne er litt søt også. Den finnes i boka Jul med Tildas venner, ei nydelig bok forresten!

Til slutt en liten engel på badet....


Tusen takk for besøket til dere som har begynt å kikke innom hos meg. Jeg syns det er så trivelig å finne kommentarer når det har vært besøk her.Velkommen igjen:)









4 kommentarer:

Hulda sa...

Så mange fine engler du har rundt om i huset. Likte speilet ditt så godt også. :)

[morgrethe] sa...

Hei, så mange fine engler du har da. Den lille du har på hjertet ligger i en skuff her hos meg også. Kjøpte den sist jeg var på Kathrines, smart å bruke den på et hjerte. Den er det mulig jeg kopierer. Tenkte egentlig jeg skulle bruke den på en gryteklut. Ha en fin uke med englene dine:-)

IngersATELIER sa...

Ja her var det engler for enhver smak:) så skønne de var alle på sin måte! Jeg er også en av de "engleglade", jeg får kanskje avbilde mine å legge de ut en dag! Veldig moro å se andre sine engler:)Er enig med deg at engler kan man ha rundt seg hele året!

Else sa...

Så mange flotte engler det var her. Kan jeg spørre om den i glass som du har kjøpt på messe er laget av Profil Design?