onsdag 9. juli 2008

NY LAP TOP, TJO HO..

Der var jeg tilbake..



Med splitterny lap top er jeg tilbake igjen. I går var jeg på innkjøp i Trondheim sammen med brodern, og dermed er jeg på nett igjen. Jeg er på en liten ferie, men kan ikke dy meg, og må lage en liten hilsen til dere. Har ikke noen bilder her og nå, så det får komme etter hvert. Enda vet jeg ikke om noen av bildene fra den gamle pc`n lar seg berge, men det får tiden vise.

En annen ting er at jeg har mistet alle mailadressene mine, så pleace send meg en mail, dere....

Kommer sterkere igjen når jeg kommer hjem om noen dager.
Tjo og hei--

8 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Velkommen tilbake skal du være og gratulerer med ny Lap Top. Må føles deilig!

I disse ferietider har du egentlig ikke gått glipp av så mye. Det er stille der ute ...

Klem fra Marit

Nunne sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det va det beste e ha sett på lenge!!!! GRATULERE!
Ha sett ette deg kvar dag!!!
No må du sjå innom meg på nybloggen min, om du ikkje ha vært der før...?
no vart e så glad atttt...
Gode klemma fra Nunne..

Lene sa...

Jaaaaaa, jaaaa - nå ble jeg glaaaad :)) Hehe, skal bli sååå moro å høre og se livstegn fra deg igjen.

Ellers skal du ikke ha panikk, kjære venn. Mange av oss har vært i skikkelig sommermodus og baare slaraffenblogget. vi har slettest ikke løpt i fra deg :))

Stooort SMIIIL og god, varm klem til deg :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Jippi og velkommen tilbake! Gratulerer med ny Lap top, noe herk å være uten gitt!
Ha en flott sommerdag.
Klem

tinemor sa...

Velkommen tilbake og gratulere med ny lap-top.
Så da er det bare å komme innom deg igjen , skjønner jeg.
Gleder meg.
Ha en fortsatt fin uke!

Hulda sa...

Bra at du er tilbake på bloggen igjen! Gratulerer med laptop! :)

merete sa...

Fint å ha deg på nett igjen!
Håper det går greit med å få alt over.
God sommer videre!

Muffin sa...

Hei hei Lovise, skal hilse fra pappa og si at sveip-eska di er ferdig! Den ble faktisk veldig fin, og så glatt som bare det. Gled deg!