onsdag 16. juli 2008

SOMMERGAVE


Her ser dere innpakningen til den nydelige gaven jeg fikk fra en hemmelig venn i sommer. Ingen tvil om at vedkommende har funnet ut at jeg liker rosa romantiske ting.......






Og inni var det flere nydelige ting. Ikke skjønner jeg hvordan dere kan klare å finne så mye for prisen som er anbefalt. Her jeg bor har vi i alle fall ikke muligheter til det.
Så jeg nyter synet av disse tingene..


Duftepose i hvitt med broderi......
Herlige telys som er formet som roser....
Vakre servietter.....



Rosa lysestaker....
Lekkert hjerte med stener...


Tusen takk, kjære hemmelige venn. Du traff meg rett i hjertet:)

Håper du får en herlig sommer og at du tilgir at det tok sin tid før jeg fikk takket deg.



9 kommentarer:

Torunn sa...

Så lekker gave du har fått! Vi har nok lik smak ja ,-)

Nyt sommerkvelden.
Klem Torunn

My home is my Castle sa...

For en flott gave !!!
Heldige du ;)

Hvordan legger man seg inn på dette da ?? Kunne og tenkt meg å bli med ;)

Sommerhilsen

Nunne sa...

Nydelige ting du har fått!
Tenk hva det betyr å bli husket sånn, med en pakke i posten, eller et kort eller brev nå i sommertiden. Jeg syns alltid det er så koselig å få postkort når venner og kjente er borte på ferie. Det er som en liten ferietur for MEG også... å se hvordan andre steder ser ut!

God natt, nå må jeg sove!

Som mine dager er sa...

Nydelig gave, og lekre delikate farger. Så spennende å ha hemmelige beundrere da du.

Klem fra Marit

Anita sa...

Sååå fin gave!! Heldige du! Den hadde passet meg midt i blinken også!! Håper dere koser dere i sommeren!! klemmer fra Anita

Muffin sa...

Så nydelig pakke da... det ligger en award til deg i bloggen min.

Kjersti sa...

Hei hei! så hyggelig pakke du har fått. Jeg har også fått pakke... hehe.. artig!

hvorfor ikke... sa...

Takk for hyggelig kommentar, da fant jeg deg også;)

smil fra Torunn

IngersATELIER sa...

Takker så mye for hilsen:) Her går livet sin skønne gang... og sommeren nytes! Skal si du har fått vakker gave! Håper alt står bra til med deg også... at du koser deg masse! Grattis med laptop!
Fortsatt god sommer til deg!
Klem fra meg.