mandag 10. september 2007

FRIDAGEN VAR IKKE OVER MED DET......








Fikk besøk av ei venninne, så det ble en koselig kaffestund med henne.
På bildet ses også den gode blåbærsafta vi har laget av årets bær.Fin flaske, ikke sant?

Samtidig fikk jeg gjort ferdig et vognteppe til en nyfødt baby. Jeg har plagdes litt med planleggingen av det fordi jeg fikk beskjed om at vogna var sort, og at teppet skulle ha mørk kant rundt. Men med demping i beige og kremfarget pluss turkis oppfrisking ble det ikke så ille likevel. Nå gjenstår bare at mottaker blir fornøyd.



Om ettermiddagen ble det tid til en flott fjelltur sammen med ei venninne. Her ser du hvor fint vi har det her vi bor. Fjellene er lett tilgjengelige og det blir ofte en tur opp i høyden. Gjett om jeg er glad for friske sterke bein og for lysten til å vandre i høyden. Ikke alle har like gode muligheter til å komme seg ut i fjellet, så det er om å gjøre å bruke de mulighetene jeg har. Ta en titt på disse bildene......du skulle vært med?


Tyttebær er deilig.


1 kommentar:

Hulda sa...

Hei! Takk for koselig mail fra deg. :) så fint at du har fått til å fjerne mellomrommene i teksten som du spurte om. Fine bilder du tar, smørbrødene så kjempegode ut!

Likte vognteppet du har sydd, så flotte de hjertene var!