mandag 17. september 2007

HELGA ER OVER




Det er mandag igjen, og ei ny og spennende uke ligger klar foran oss. Helga gikk fort. Nattevakter hele helga, og da blir jeg nå litt fjernstyrt og trøtt, men det går jo over igjen heldigvis :)

Men jeg har nå kost meg likevel. Se bare her, syrommet er stedet når jeg er alene hjemme, så jeg var litt produktiv på fredag.


Hva blir dette, tro



Det ble nye gardiner på syrommet......Roser og lin er en fin blanding syns jeg. Har lett for å ende opp med det når jeg skal lage noe. Har jo vist det før med gaveposene....





Andre ting jeg har laget i lin er trekk til notisbøker. De er også litt stilige.





I løpet av helga ble det også tid til en liten fjelltur. Var på toppen av ei øy utenfor der jeg bor.


Her ser du utsikten derifra




Måtte også ordne meg et lite strikketøy i helga, og det ble et nøste med petrolblått Opal og pinner nr 2........et par nye sokker er dermed påbegynt. Men det kan bli lenge til de er avsluttet:)



Ellers er nå jegeren kommet i hus igjen etter ei våt og kald uke i fjellet. Det ble både ryper, ørret, røyr og en hare. Så nå er nyttårsmiddagen berget i alle fall.


Vorsteren er sliten og kroer seg i kroken sin og er nok fornøyd med årets første jakttur. Det blir sikkert flere etter hvert, men den første uka er jo den viktigste! Sier jegeren! Elghunden Sacha blir snytt for jakta i år, for nå er det kun dager igjen til hvalpene kommer. Hun er tung i magen nå. og liker best å ta dagene med ro .

Neste helg blir det andre boller for oss alle........


1 kommentar:

Hulda sa...

Så originale de gardinene var! Virkelig flotte må jeg si. :) Jeg liker også veldig godt å kombinere linstoff med blomsterstoffer. Jeg sydde noen stoltrekk i vår i den kombinasjonen. Flott trekk til notisbøkene også. :9)

Blir vel spennende med valper neste helg! Foreldrene mine fikk seg valp nå nylig, bichon frise. Hunden de hadde hatt i 14 år døde i august. Huff, det var så trist. Savner henne, hun var så snill og fin. Mannen min og jeg har også bichon. Hun er 2 år. Vi håper valpen og hun kan bli gode venner. :)